مـــــــــــــــــــکتب خـــــــــــــــــــــــــونه

این مکتب خونه با همه ی مکتب خونه های دنیا فرق داره ! می پرسی چرا ؟ بیا تو خودت می فهمی ...

مـــــــــــــــــــکتب خـــــــــــــــــــــــــونه

این مکتب خونه با همه ی مکتب خونه های دنیا فرق داره ! می پرسی چرا ؟ بیا تو خودت می فهمی ...

من و خدا

 

 

 

 

 

گفتم:خدایا از همه دلگیرم ، گفت: حتی از من؟؟؟
گفتم خدایا دلم را ربودند ، گفت پیدا ز من؟؟؟
گفتم خدایا چقدر دوری ، گفت تو با من؟؟؟
گفتم خدایا تنها ترینم ، گفت پس من؟؟؟
گفتم خدایا کمک خواستم ، گفت از غیر من!!!؟؟؟
گفتم خدایا دوستت دارم ، گفت بیش از من؟؟؟
گفتم خدایا اینقدر نگو من ، گفت من توأم تو من...

نظرات 2 + ارسال نظر
دانش ... سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ http://daneshdostema.blogsky.com

خیلی جالب بود ، تحت تأثیر قرار گرفتم
بیا یه نظر بده دیگه ...
.
.
.
فعلا

دانش دوست ما پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ http://daneshdostema.blogsky.com

سلاممممممممممممممممممممممم ...
خیلی زیبا بود ...
.
.
.
خوش حال میشم به وبم سر بزنی
.
.
.
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد